Help jij graag mensen verder en wil je bijdragen aan onze vaccinatiecampagne ? Kan je goed luisteren en vragen beantwoorden ? Kan je overweg met de computer en ben je goed in multi-tasken ? Dan wil jij misschien wel in ons callcenter aan de slag als telefonist ?

Stel je kandidaat
Burgers die vragen hebben over hun afspraak bij het vaccinatiecentrum in onze eerstelijnszone kunnen terecht bij het callcenter in ons lokaal bestuur.

We zoeken extra vrijwilligers om deze infolijn te bemannen. Heb je enkele uren per week tijd vrij die je nuttig wil besteden en vind je jezelf terug in onderstaand profiel ? Neem dan snel contact met ons op.

Profiel 

– Je bent communicatief, geduldig en discreet

– Je kan goed luisteren en vragen detecteren

– Je bent computervaardig

– Je kan multi-tasken (bellen met een headset en ondertussen gegevens invoeren of aanpassen in de computer en vragen noteren)

TAAKOMSCHRIJVING

– Je bemant gedurende een halve dag de telefooncentrale van ons callcenter
– Je beantwoordt veel voorkomende vragen en noteert de andere vragen- Je verplaatst of annuleert gemaakte afspraken in het computersysteem
– Je luistert en vraagt gericht door om de vraag te detecteren

AANBOD

– De nodige opleiding en begeleiding
– Een aanspreekpunt en coaching van de dienst onthaal
– Wij voorzien alle materialen zoals computer en headset

BESCHIKBAARHEID

– Je werkt tijdens de week in het gemeentehuis in shiften van 4 uren (van 9.00 tot 13.00u of van 13.00 tot 17.00u) of tijdens het weekend van thuis uit van 9.00 tot 13.00u.
– Je hebt minstens een halve dag tijd om het callcenter te bemannen

CONTACT

LOCATIE VOOR DIT WERK

Gemeenteplein 1
2550 Kontich

Stel je dan kandidaat via vrijwilligerswerk@kontich.be

Foto’s (c) Gazet van Hove.