REGIO

Bij water-link willen we graag dat jij zo veel mogelijk ongestoord kan genieten van zuiver water uit al je kranen, zonder veel administratie of gedoe en zonder wachten.

Op een moment dat het jou het beste past. Daarom maakten we een nieuw online loket, mijn water-link. Daar kan je altijd terecht, dag en nacht.

Wat kan je regelen op mijn water-link ?

  • Persoonlijke gegevens aanpassen
  • Facturen en betalingen nakijken
  • Verhuis regelen
  • Facturen digitaal ontvangen
  • Meterstand doorgeven
  • Verbruik bekijken

De eerste keer dat je mijn water-link bezoekt, moet je je even registreren. Dit kan snel met je rijksregisternummer en klantnummer. In dit filmpje zie je hoe dit snel achter de rug is !

Waarom is mijn water-link zo gemakkelijk voor jou ?

  • Je kan zelf je zaken regelen, op een moment dat het jou past. 24/7 open!
  • We komen samen sneller tot een juiste oplossing.
  • Op 1 plaats vind je al je gegevens en instellingen terug

Meer info op https://water-link.be/mijnwater-link.

Foto’s (c) Gazet van Hove.