De stad Mortsel is op zoek naar een:
PROJECTCOORDINATOR AZURA
niveau B – halftijds – contract van bepaalde duur
Projectvereniging cultuuroverleg Antwerpse ZUidRAnd (Azura) is een samenwerkingsverband rond erfgoed, tussen de gemeenten Aartselaar, Boechout, Edegem, Hove, Kontich, Lint en Mortsel.
De 7 gemeenten startten in 2011 een film- en beeldendatabank op, met oude foto’s en videobeelden uit de regio. Het volgend jaar wil Azura het reeds gedigitaliseerd audiovisueel materiaal, zowel voor de lokale gemeenschap als voor de cultureel-erfgoedsector in Vlaanderen, valoriseren. Dit zal dan de taak zijn van de projectcoördinator.
Vereisten:
Je bent in het bezit van een bachelorsdiploma of een diploma van hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld onderwijs en je beschikt over een rijbewijs B.
Aanbod:
- een arbeidsovereenkomst van bepaalde duur (tot en met 31 maart 2014)
- flexibele uurregeling en gunstige verlofregeling
- alle openbare en 10 relevante dienstjaren kunnen in aanmerking worden genomen voor geldelijke anciënniteit
- fietsvergoeding – tussenkomst in kosten openbaar vervoer (80%)
- maaltijdcheques van 6 euro – hospitalisatieverzekering
- haard- of standplaatsvergoeding – aanvullend pensioenstelsel
Interesse ?
Je kan onze informatiebundel met de aanwervingsvoorwaarden, het functie- en competentieprofiel en het examenprogramma downloaden van onze website www.mortsel.be.
Meer inlichtingen kan je ook bekomen op de personeelsdienst tijdens de openingsuren en/of telefonisch op het nummer 03 444 17 82 of per e-mail personeelsdienst@mortsel.be
Je kan je kandidatuur doorsturen naar het College van Burgemeester en Schepenen, Liersesteenweg 1, 2640 Mortsel. Deze moet ten laatste op 30 april 2013 binnenkomen. De datum van de poststempel geldt als datum van verzending.
Een geldige kandidatuur omvat je sollicitatiebrief met uitgebreid curriculum vitae en afschrift van het vereiste diploma en rijbewijs. Er zal een preselectie gehouden worden van de kandidaten op basis van een thuisopdracht.