vacature administratief medewerker burgerzaken
Het gemeentebestuur van Hove gaat over tot de aanwerving van volgende functie : administratief medewerker burgerzaken
– niveau C1-C3
– halftijdse contractuele functie (contract bepaalde duur – 6 maanden)
– vermoedelijke startdatum: 1 juni 2016
Je staat in samenwerking met de andere leden van de cel burgerzaken in voor de administratieve ondersteuning en de loketfunctie i.v.m. burgerzaken. Je verleent een kwaliteitsvolle dienstverlening op een klantvriendelijke manier.
Profiel
– houder zijn van een diploma van hoger secundair onderwijs of gelijkwaardig
– bij voorkeur in het bezit zijn van een rijbewijs B
Ons aanbod
– werken in een groene omgeving
– gratis hospitalisatieverzekering
– maaltijdcheques 7 EUR
– terugbetaling kosten voor woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
– fietsvergoeding
– gunstige vakantieregeling
– diensten bij een overheid komen in aanmerking voor de opbouw van geldelijke anciënniteit, beroepservaring in de privésector of als zelfstandige die rechtstreeks relevant is voor de uitoefening van de functie kan in aanmerking worden genomen (mits voorlegging van de nodige bewijsstukken)
Kandidaturen dienen ingediend te worden met CV en kopie diploma en dit uiterlijk op maandag 2 mei 2016
– per brief : gemeentebestuur Hove – t.a.v. de personeelsdienst, Geelhandlaan 1 te 2540 Hove
– via e-mail : kandidaturen@hove.be
Meer info bij Martine Cuyvers, medewerker personeelsdienst, tel. 03 / 460 33 35.
www.hove.be
Foto’s (c) Reporters.