Hove

Telenet verbetert op 9 december e.k. het kabelnetwerk. Deze verbeteringswerken zorgen voor korte onderbrekingen in je tv-, radio-, telefoon- en internetsignaal tussen 7.30 en 17.00 uur.

www.hove.be

Kun je na de werken niet surfen tv-kijken of bellen ?
Haal dan de stekker van je modem 2 minuten uit het stopcontact en steek hem er daarna opnieuw in. Wacht tot alle lampjes branden en herstart de toestellen die achter je modem hangen, bv. je computer.

Heb je ook een apart basisstation om draadloos te surfen ?
Haal dan ook daarvan de stekker, samen met die van je modem, 2 minuten uit het stopcontact. Sluit eerst je modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna pas opnieuw je basisstation aan en herstart je computer.
Heb je ook digitale televisie van Telenet ?
Haal dan 2 minuten de stekker van je Digibox of Digicorder uit het stopcontact en steek hem er daarna opnieuw in.

 

Nog een vraag ? We zijn er voor je

Op Klantenservice vind je het antwoord op de meestgestelde vragen.
Of stel je vraag via één van onze mailformulieren.
Geraak je niet online of wil je liever een Telenet-medewerker spreken? Tijdens de week kun je onze klantendienst bereiken op het nummer 015 66 66 66 tussen 8 en 22 uur.

Vriendelijke groeten,

Telenet Klantendienst

telenet

Foto’s (c) Gazet van Hove